Najnowsze Wpisy

Jak znacie to piszcie!! Komentarze (0)
03. stycznia 2004 20:29:00
linkologia.pl spis.pl

Słuchajcie jak zancie to piszcie!!Chodzi mi o fajne stronki!!Jak znacie jakieś fajne to piszcie ja je umieszcze na moim blogu!!(To bedzie krótka nota)Więc jak znaczie to komentujcie!!

milusia1 : :

linkologia.pl spis.pl

Jest juz szblon i będzie jeszcze więcej np. fajne stronki lub testy itp.A i jerszce chciaąłm powiedzić że ja uwielbiam zwierzęta!!Kochma!!Mam jednego psa sznaucera olbrzyma o imieniu DAISY i kiedyś miałam dzikiego ptaszka bo miła coś ze skrzydełkiem.Ale ja pewni przynudzam mówiąc w tej nocie nonstop ozwierzętach ale uwieżcie tak je kocham że nie moge sie bez tego obejść!!Nastepne noty bedą leprze...

milusia1 : :

To jest pierwsza nota Komentarze (5)
03. stycznia 2004 19:44:00
linkologia.pl spis.pl

To jest pierwsza nota więc nie będzie długa bo porostu mi sie niechce!!Wiem,wiem jestem leniwa ale kazdy ma w sobie coś z lenistwa...Och,niestety tak mija życie!!Ale nie będe oczywiście wyprawiać wam tu wykładów o zyciu o nienie!!Bede tu pisać z problemami abyście mi pomagali!!Ale nietylko bo cały czas problemy to idze pomysleć że jestem jakąś kaleką życiową!!I nie bójcie sie moje noty nie będą polegały tylko na pozdrowieniach(tak jak u niektórych)pozdrowie tylko kilka ziomów albo wszstkich w bradzo prosty sposób "pozdro dla wszystkich których znam" i tyle!!Tagże wiecie juz ze mój blogasek będzie całkowicie normalny!!I chce wyjaśnić że jak po minięciu mieśąca znkiną noty właśnie z niego to sie nie przejmujcie bedą w archiwum!!No to chyba wszstko co chciałąm powiedzieć(miałą byc krótka ta nota ale jakos taka wyszła średnia!!)No to narazie wszstko...

milusia1 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

rusek | dark-gohan | pomyczek | gwno | leszczynka | Mailing